צבע לשיער ללא אמוניה -אל תפספסי את הכתבה מה הכי חשוב לדעת ?

צבע לשיער ללא אמוניה

האם כדאי לעבור לצבע לשיער ללא אמוניה? אז אולי התשובה נמצאת בשאלה הבאה – האם את מודעת  לנזקים הפוטנציאליים של השימוש באמוניה בצבעי השיער? האם אפשר להנות מצבע עמיד ויפה מבלי לפגוע בשיער ובקרקפת?  במאמר זה נגלה הכל על צבע לשיער ללא אמוניה לעומת צבע המכיל אמוניה.

אנשים רבים אינם מודעים כלל לכימיקלים הקשים המשמשים את תהליך הצביעה. אחד הכימיקלים הנפוצים ביותר בצבעי שיער הוא אמוניה.
האמוניה משמשת לפתיחה ופירוק השכבה החיצונית של השיער, המכונה “קוטיקולה” (עליה נפרט בהמשך), ובכך מאפשרת לצבע לחדור ולהשיג את הגוון הרצוי.

מהו צבע לשיער ללא אמוניה?

 כדי להבין מהו צבע לשיער ללא אמוניה, חשוב לדעת קודם מה התפקיד של האמוניה בתהליך צביעת שיער עם צבעי שיער מסורתיים. אמוניה הוא כימיקל המשמש להעלאת רמת ה-pH של השיער במהלך הצביעה. לאחר מכן הוא פותח ומפרק את השכבה החיצונית של סיב השיערה המכונה “קוטיקולה”. כך האמוניה מאפשרת לצבע לחדור ולהשיג את הגוון הרצוי.
ובמילים אחרות, בכדי להגיע לגוון הרצוי  -צבעי שיער עם אמוניה פוגעים בשכבה החיצונית של השיער!

הקוטיקולה מורכבת משכבות רבות של חומר קרנית שקוף, אשר תפקידו הוא לשמור על לחות השיער ולהגן עליו. ברק בשיער מיוחס לקוטיקולה מטופחת ובריאה, המחזירה אור. זאת הסיבה ששימוש בצבעי שיער המכילים אמוניה גורם לשיער להראות עמום וחסר חיים ולהרגיש לא נעים למגע.

אמוניה משמשת גם להבהרת הפיגמנט הטבעי של השיער כך שניתן לצבוע אותו מחדש.

צבע לשיער ללא אמוניה מחליף את האמוניה במרכיבים טבעיים וטכנולוגיה מתקדמת. עם זאת חשוב לדעת שלא כל הצבעים “ללא אמוניה” פועלים באותו אופן. יש להם תוצאות שונות. מה שמביא אותנו לשאלה החשובה הבאה…

 

האם צבעים ללא אמוניה יעילים?

במקום להשתמש באמוניה כדי לפתוח את השכבה החיצונית של השיער, צבעים ללא אמוניה משתמשים במרכיבים חלופיים עדינים יותר ופחות קשים לשיער ולקרקפת.

העמידות והאיכות של צבע לשיער ללא אמוניה עשויות להיות שונות. לפני שנים רבות, כשרק התחילו לשווק את צבעי השיער ללא אמוניה, אנשים רבים התאכזבו לגלות שהצבע שלהם לא החזיק ודהה במהירות מכיוון שהצבע לא הוחדר במלואו לסיב השיערה. המשמעות היא שצבעי שיער ללא אמוניה היו לרוב לא עמידים.

עם השנים התפתחה טכנולוגיה חדשה שמחליפה באופן מושלם את השימוש באמוניה. במקום האמוניה, kin משתמשת בשמנים טבעיים שלמעשה מעבירים את הצבע לסיבי השיערה. פורמולת הצבע מעורבבת עם שמנים ומספקת פתרון קבוע ויעיל. כיום אין צורך אמיתי להשתמש באמוניה בצבע לשיער.

 

מהם היתרונות של צבע שיער ללא אמוניה?

ישנם כמה יתרונות עיקריים לשימוש בצבע לשיער ללא אמוניה:

  1. בריא ומגן על שיער: שיער בריא יותר פירושו שיער עם ברק, שיער רך ונעים. הודות ל-5 שמנים החודרים לשיער ומזינים אותו כדי לתת לו פיניש נעים כמשי. השמנים גם שומרים על רמות הלחות הטבעיות בשיער ובכך מונעים יובש. הצבע עוזר לשמור על מאזן הלחות הטבעי של השיער, מונע יובש ושבירה.
  2. מכסה שיער אפור: KINESSENCES™ Colorמעניקה כיסוי מושלם וקבוע לשיער, כלומר זהו פתרון אידיאלי לצביעה עדינה ובריאה של שיער לבן או אפור.
  3. עדין לשיער ולקרקפת: לצבע לשיער ללא אמוניה KIN יש רכיבים עדינים במיוחד שעוזרים לשמור על השומן הטבעי והלחות בשיער. זאת בשורה נהדרת במיוחד לבעלי שיער יבש וקרקפת רגיש. עם זאת, צריך תמיד לעשות בדיקת רגישות.

צבע לשיער מקצועי קין 60 מ"ל KINESSENCES ללא אמוניה וללא PPD

האם כל צבעי השיער ללא אמוניה זהים?

לא כל צבעי השיער ללא אמוניה הם זהים. ישנם מותגים שישתמשו במרכיבים חלופיים שעדיין קשים לשיער ולקרקפת. בנוסף, רמת של חיוניות צבע ואריכות הימים שונה ממותג למותג. חשוב לעשות את המחקר ולבחור במותג המשתמש במרכיבים איכותיים ועדינים.

 

הבחירה של היירליין – צבע לשיער ללא אמוניה מומלץ! צבע לשיער ללא אמוניה

הבחירה שלנו היא צבעי השיער של kin cosmetics הספרדית סדרת KINESSENCES.

צבעי השיער של המותג הם ללא PPD המצוי ברב רובם של צבעי השיער ועלולים לגרום לתופעות קשות של אלרגיה.

אלו צבעים עמידים המבוססים על פורמולה טבעית (90%) ו-5 שמנים שנועדו לספק צבע מלא חיים ולהזין את השיער בו זמנית. הם עשירים באומגה 9 התורם לשיער וגם לקרקפת ובנוסף מוסיף רכות לשיער.

המותג מציע מגוון אפשרויות של צבע לשיער ללא אמוניה, הכולל 64 גווני KINESSENCES.

לרכישת המוצר הקליקי-  צבעי שיער KINESSENCES ללא אמוניה

למותג קיימים גם צבעי שיער צבעוניים ללא אמוניה כמו  אדום, כחול, סגול, צהוב, ירוק, ורוד ולבן שניתנים לערבוב אחד עם השני.

 

לסיכום, צבע לשיער ללא אמוניה הוא הבחירה הטבעית לשיער בריא יותר ומבריק יותר.
אמוניה היא חומר כימי קשה הקיים ברב צבעי השיער. נוכחותו עלולה להוביל לגירוי ויבוש השיער והקרקפת. לעומת זאת, פורמולות צבע שיער ללא אמוניה הן עדינות יותר לשיער ולקרקפת, ומציעות צביעה טבעית יותר ולא מזיקה.
צבע שיער נטול אמוניה מסייע בשמירה על מאזן השמנים והלחות הטבעיים של השיער ומונע יובש, גירוי  ושבירה. התוצאה של שימוש בצבעי שיער של קין היא שמירה על שיער בריא, מבריק, נעים ורך יותר למגע.

 

 

 

 

 

שליח חינם בקנייה מעל 299 ₪

מתנת יום הולדת בהרשמה

קוד קופון: לקבלת 10% הנחה

רוצים מתנת יום הולדת שווה ומבצעים רק בשבילכם? לחצו כאן

מבצע עצמאות- 20% על כל מוצרי מותג go free לחצו לפרטים

שליח חינם בקנייה מעל 299 ₪

רוצים מתנת יום הולדת שווה ומבצעים רק בשבילכם? לחצו כאן

רוצים מתנת יום הולדת שווה ומבצעים רק בשבילכם? לחצו כאן

מבצע עצמאות- 20% על כל מוצרי מותג go free

footer script
דילוג לתוכן
0