מהו שמפו ללא מלחים?

מהו שמפו ללא מלחים?

מספיק שנעיף מבט חטוף בתכשירי השמפו למיניהם בכדי שנבין כי ישנם לא מעט תוספים וכימיקליים שונים.

מצד אחד השיער שלנו נראה מטופח ונפלא, וישנם לא מעט אנשים שנהנים מתוצאותיהם של תכשירי שמפו כאלו ואחרים, אך מן הצד השני, שיער מטופח הוא לאו דווקא מדד לשיער בריא וכך ישנם אנשים המלינים על תחושת יובש וסיב שערה שברירי ועדין.

שמפו טבעי למראה טבעי ומחמיא

אז האם אנו זקוקים לכימיקליים שונים כדי להקנות לשיערנו מראה יפהפה ומגע רך כמשי? ובכן כמובן שלא, ולטבע יש מגוון רכיבים שמסייעים לנו לשמר את בריאותו אותם תוכלו למצוא בתכשירי שמפו ללא מלחים!
שמפו ללא מלחים הוא למעשה תכשיר שמפו המבוסס על רכיבים טבעיים ואשר איננו מכיל חומרים משמרים. נתרן נחשב לרכיב מרכזי ושגור בתעשיית השמפו כיוון שהוא מוזיל עלויות ומעלה את התפוקה. למרבה הצער, הימצאותו של הנתרן איננה מתאימה לכל אחד וישנם אנשים הסובלים מרגישות יתר.

בין התופעות המתרחשות כתוצאה מחפיפה בתכשירי שמפו רגילים ניתן למנות:

  • גירוי וגרד באזור הקרקפת
  • נשירת שיער מוגברת
  • יובש קיצוני בשיער
  • הופעתם של קשקשים ועור יבש

עוברים לשמפו נטול מלחים

מרגישים שאתם מטפחים את השיער אך הברק הטבעי ממשיך לדעוך? מעבר לשמפו ללא מלחים בשגרת הרחצה שלכם יאפשר לכם להחזיר את הברק והלחות שאבדו עם הזמן. כאן באתר Hairline תוכלו למצוא מגוון תכשירי שמפו ללא נתרן מן החברות המובילות.

ניתן גם לערוך שילובים שונים יחד עם מסכות לשיער שיאפשרו לשמר את בריאותו לאורך זמן.

התייעצו איתנו!

לא בטוחים באיזה שמפו להשתמש? מתלבטים בין תכשירי טיפוח שונים לשיער ולא יודעים במה לבחור? צוות היועצים של Hairline זמין עבורכם! לפרטים נוספים התקשרו אלינו 052-4296400 או השאירו פניה ונציג מטעמנו ישמח לסייע.

דילוג לתוכן
0