שאלות ותשובות

הכנו לכם תשובות למגוון שאלות שאנחנו נתקלים בהם.
במידה ואין מענה לשאלה שלכם פה ניתן תמיד ליצור איתנו קשר בטלפון, מייל או וואטסאפ 24 שעות ביממה (אנחנו נענה בשעות הפעילות).

איזה אפשרויות תשלום יש באתר?

בקניה באתר תוכלו לשלם בכרטיס אשראי (דף מאובטח על פי התקנים הנדרשים על ידי חברות האשראי), ביט או לבקש תשלום טלפוני ונחזור אליכם לגביית התשלום.

תוך כמה זמן אקבל את המוצר?

ישנן שתי אפשרויות משלוח באתר מעבר לאיסוף עצמי שאפשרי מחנותינו בחיפה בשעות הפעילות.
משלוח עם שליח עד הבית
אנחנו עובדים עם חברת שליחויות מצוינת שמתחייבת לספק לכם את המוצר עד לדלת הבית תוך שבעה ימי עסקים (בערים מרכזיות זה לרב לפני אבל ללא התחייבות). אתם תקבלו דיווחים בזמן אמת דרך הודעות לנייד על מיקום החבילה ותאום האספקה (שישי ושבת אינם נכללים במניין ימי העסקים). עלות השירות 35 ₪ ולמזמינים באתר בסכום מעל 299 ₪ השירות ינתן על חשבוננו.
משלוח לנקודת חלוקה EPOST 
הבוחרים בשיטת משלוח זו יקבלו את החבילה לנקודת חלוקה אותה תבחרו בעת ביצוע ההזמנה. חברת המשלוחים תספק את המוצר בתו שבעה ימי עסקים לנקודת החלוקה (לרב זה יקרה לפני) ותיידע אתכם ב-SMS. במקרים בהם חל שינוי בנקודת החלוקה בשל נסיבות חיצוניות החבילה תועבר לנקודה הקרובה ביותר לכתבות ההזמנה. עלות משלוח לנקודת חלוקה היא 20 ₪.

האם המוצר מקורי?

חברת “הכל לספר” המפעילה את אתר היירליין קיימת מעל ל-30 שנה ועובדת עם מאות מספרות ברחבי האץ. כל המוצרים שלנו באתר הינם של מקוריים וחדשים. על כל מוצרי החשמל ישנה אחריות של שנה. חלק מהמותגי הם ביבוא שלנו (כך שאתם זוכים למחירי ישר מהיבואן) וחלק אנחנו זכיינים רשמיים. תמיד תקבלו מוצר מקורי ובאחריות.

יש לי שאלה מקצועית למי אפשר לפנות?

בכל שאלה שעולה לך, מהתאמת גוון צבע, בחירה של מוצר המותאם לסוג השיער וכל יעוץ אחר אנחנו נשמח לתת שירות מהיר ונעים. אפשר לפנות אלינו טלפונית, במייל או בוואטסאפ (כל הדברים מופיעות בעמוד צור קשר או בחלק התחתון של העמודים באתר).