שאלות ותשובות

הכנו לכם תשובות למגוון שאלות שאנחנו נתקלים בהם.
במידה ואין מענה לשאלה שלכם פה ניתן תמיד ליצור איתנו קשר בטלפון, מייל או וואטסאפ 24 שעות ביממה (אנחנו נענה בשעות הפעילות).

איזה אפשרויות תשלום יש באתר?

בקניה באתר תוכלו לשלם בכרטיס אשראי (דף מאובטח על פי התקנים הנדרשים על ידי חברות האשראי), דרך פאייפל, ביט או לבקש תשלום טלפוני ונחזור אליכם לגביית התשלום.

תוך כמה זמן אקבל את המוצר?

ישנן שתי אפשרויות משלוח באתר מעבר לאיסוף עצמי שאפשרי מחנותינו בחיפה בשעות הפעילות.
משלוח עם שליח עד הבית
אנחנו עובדים עם חברת שליחויות מצוינת שמתחייבת לספק לכם את המוצר עד לדלת הבית תוך חמישה ימי עסקים (בערים מרכזיות זה לרב לפני אבל ללא התחייבות). אתם תקבלו דיווחים בזמן אמת דרך הודעות לנייד על מיקום החבילה ותאום האספקה. עלות השירות 35 ₪ ולמזמינים באתר בסכום מעל 299 ₪ השירות ינתן על חשבוננו.
משלוח בדואר רשום דרך דואר ישראל
הבוחרים בשיטת משלוח זו יקבלו את החיבלה דרך שירות דואר רשום של דואר ישראל. לאחר המשלוח תקבלו את מספר המעקב ותוכלו לעקוב אחרי המשלוח. לצערינו דואר ישראל לא מתחייב על זמני אספקה כך שאך תשתמשו בשיטה זו במידה ותרצו לקבל את המוצר בהקדם. עלות משלוח בדואר רשום היא 22 ₪.

האם המוצר מקורי?

חברת “הכל לספר” המפעילה את אתר היירליין קיימת מעל ל-30 שנה ועובדת עם מאות מספרות ברחבי האץ. כל המוצרים שלנו באתר הינם של מקוריים וחדשים. על כל מוצרי החשמל ישנה אחריות של שנה. חלק מהמותגי הם ביבוא שלנו (כך שאתם זוכים למחירי ישר מהיבואן) וחלק אנחנו זכיינים רשמיים. תמיד תקבלו מוצר מקורי ובאחריות.

יש לי שאלה מקצועית למי אפשר לפנות?

בכל שאלה שעולה לך, מהתאמת גוון צבע, בחירה של מוצר המותאם לסוג השיער וכל יעוץ אחר אנחנו נשמח לתת שירות מהיר ונעים. אפשר לפנות אלינו טלפונית, במייל או בוואטסאפ (כל הדברים מופיעות בעמוד צור קשר או בחלק התחתון של העמודים באתר).